lördag 7 februari 2015

Tack då, Zed!

Jag är ihop med Zed
Nami är ihop med Igor förlåt Conny
Och Ava är ihop med Loke

När jag skulle rida förbi Jarlaheim tyckte jag att jag ändå kunde titta in hos Zed och hälsa lite. När jag kom fram sa Zed till mig att hoppa av Pollux och blunda. Han satt på en ögonbindel och ledde in mig till ett rum. Han sa "sätt dig!" och jag satt mig i en mjuk stol. Efter 2 timmar tog han av ögonbindeln och Woops!  hans anställde hade färgat mitt hår i samma färg som hans. Sen så satt han på ögonbindeln i ytterligare 20 minuter. Efteråt så fick jag även ett matchande smink med håret! Ganska snyggt faktiskt! Fast den här gången kan ni inte skylla på mig, skyll på Zed ;)

2 kommentarer:

  1. FFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFF JAG ÄR FÖRSISTA GÅNGEN INTE IHOP MED IGOR!
    ISÅFALL CONNIE <33

    SvaraRadera