tisdag 24 februari 2015

Det här med Jorvik City Mall

jag skrev ju tidigare ett inlägg med en video på Jorvik City mall
Vissa har kommit fram till mig och sagt "Det är ju inte hela jorvik city" eller "det är bara ett centrum", och jag vet det redan! Men jag är supertagg inför imorgon och jag kommer vara hemma hela dagen (sportlooov), loggar in på morgonen tills servern stänger och sen in igen :) Många säger "ååh! Servern kommer vara nere i 5 timmar!" Men jag tror faktiskt inte det. För titta liksom på videon, allting är ju klart! Jag tror det tar max 2 timmar, för SSO-teamet har redan förberett hela alltet och det är klart, de kommer nog bara ge det en transportningsfärd eller annat transportmedel och öppna det. Om man tittar noga ser man en hylla med benlindor (oh lala), en fin restaurang och massa affärer med helt nya modeller! Det kommer nog vara proppat med nya snygga kläder men kommer säkert innehålla en del gamla kläder som funnits ett tag. Jag hoppas även på att det finns en scen som det är uppträdande på, liksom vilket köpcentrum har inte en scen? Man ser även någon med korthårigt rött hår, som kanske är Lisa, och hon är ju artist, så hon kanske uppträder? Om det nu är så, antar jag att man måste gjort uppdragen då man räddar Lisa och därmed vara minst level 15, antagligen 16 och börjat bilda rykte med Åskviggens cirkel. Nu vet ju inte jag om det är Lisa, Men om det skulle vara så tror jag att det är så. Eftersom det är så stort så kommer man helt säkert se varandra i centrumet, vilket är både en fördel och en nackdel. Hur kul är det inte att shoppa eller ta bilder tillsammans med sin bästa vän liksom? Men hur jobbigt är det inte när man inte kan klicka på uppdrags-npc för det är överproppat med folk, och när det kommer någon i vägen när man står i en affär? Men jag och Nami kommer som vanligt filma in en vlogg antar jag, som jag sedan visar här på bloggen också. Man ser ju dessutom en mästare (antar byggmästare) med ett utropstecken ovan huvudet (vilket betyder uppdrag). Jag tror vi kanskef år vara med och fixa det sista i centrumet eller något sådant. Men som sagt, jag vet inget men detta är Min tanke vad jag Tror.

Nej nu känner jag att den här texten redan blivit för lång och nu ska jag låta era trötta ögon vila, men vi ses!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar