torsdag 29 januari 2015

Levling

Det låter konstigt men jag tycker det är kul att levla!
Efter några lopp nu kom jag på att det är väldigt roligt faktiskt!
Jo jag tog nämligen hem Fiffi från Hästön, och tänkte att hon ska bli min nya championat-häst! Fast på vissa championat (fort pintas ex) så är araberna bäst så Wilma ska inte helt dö ut :-) Men Fiffi är faktiskt väldigt snabb och duktig.
Anledning: Nami åkte iväg till sin dumma hobby, konstskolan, och kommer inte hem förrän 15.30! Men jag ska levla i 2 timmar då... Alla lopp SKA bli klara, annars har Nami lovat att ge mig en käftsmäll :D
Förresten rockar Fiffi min tävlingsoutfit? Eller hur?!
 

1 kommentar:

  1. Det skulle vara 10000000 gånger bättre om våra hobbys börjar samtidigt :C
    vi hinner ju typ bara skypa i 1h och sen ska du rida :C

    SvaraRadera